Zajęcia taneczne - balet. To zajęcia łączące technikę baletową z elementami tańca jazzowego i współczesnego. Celem naszych zajęć jest nie tylko rozwijanie umiejętności tanecznych dzieci, muzykalności, koordynacji ruchowej, ogólnej sprawności fizycznej, ale także wzmacnianie umiejętności interpersonalnych oraz pewności siebie. Na tych zajęciach Wasze dzieci poprzez zabawę poznają podstawowe techniki tańca, i w kreatywny sposób będą mogły realizować swoje taneczne marzenia.
Prowadzenie: Zofia Biskup - absolwentka PZSM im. A. Rubinsteina w Bydgoszczy, w klasie rytmiki. Aktualnie studentka IV roku Studiów Pedagogicznych na UIK. On najmłodszych lat członkini, a później wieloletnia instruktorka zespołu OL-TOM (między innymi poprowadzenie swojego zespołu do Mistrzostwa Europy w formacji modern jazz), jednocześnie uczestnicząc w studium baletowym Opery Nova w Bydgoszczy. Aktualnie prowadzi zajęcia taneczno-teatralne w dwóch krakowskich przedszkolach, wystawiają z przedszkolakami co roku spektakl taneczny w NCK.
Zapisy: tel. +48 12 644 38 98, e - mail: m.jastrzab@okn.edu.pl, k.szczesniak@okn.edu.pl do 20 września 2024 r.
Cena: 30 zł/1 zajęcia, za 1 miesiąc: 1x/tydz. 100 zł; 2x/tydz. 150 zł
Dla dzieci: 3-12 lat
Termin spotkania organizacyjnego: pomiędzy 16-20.09 2024 r.
Data rozpoczęcia zajęć: 8.10.2024 r.
Terminy:
Grupa 1 (poziom podstawowy) 15.30 - 16.30 (wtorki) - 1x w tygodniu - 3-5 lat
Grupa 2 (poziom średniozaawansowany) 17.00 - 18.00 (wtorki) - 1 x w tygodniu - 6-12 lat
Grupa 3 (poziom średniozaawansowany) 18.30 - 19.30 (poniedziałki i wtorki) - 2x w tygodniu - 6-12 lat
Miejsce: ARTzona
Rodzaj zajęć: zajęcia grupowe
Liczba osób w grupie: 10
Czas trwania zajęć: 60 minut
Dlaczego nasze zajęcia baletowe są tak szczególne?
-
wszechstronne podejście do nauczania - dzięki prowadzącej która jest zarówno muzykiem jak i pedagogiem. Łączy dzięki temu na zajęciach różne dziedziny sztuki, co wzbogaca zajęcia, a dzieci nie skupiają się tylko na technicznym aspekcie tańca ale rozwijają równocześnie swoją muzykalność, poczucie rytmu i świadomość swojego ciała, a rodzice wiedzą, że zajęcia będą dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwojowych ich dziecka.
-
indywidualne podejście do dziecka - doświadczenie osoby prowadzącej pozwala na lepsze zrozumienie i wsparcie indywidualnych potrzeb, talentów i predyspozycji dziecka - oparte na rozmowie z rodzicem oraz obserwacji dziecka podczas zajęć. Dostosowuje ona program zajęć/ćwiczenia do danej grupy, zwracając zawsze uwagę na pojedyncze osoby i ich potrzeby. Nieodłącznym elementem jest także, stały kontakt z rodzicem, w trakcie którego omawiamy rozwój dziecka, jego mocne strony i strony nad którymi pracujemy i w jaki sposób pracujemy.
-
Na zajęciach pracujemy nie tylko nad techniką ale także nad wzmocnieniem pewności siebie i samooceny, poprzez ćwiczenia i zabawy, które są najbliższym sposobem przyswajania wiedzy dla dziecka oraz część zajęć w której każde dziecko ma chwilę na indywidualną pracę z prowadzącym, oswojenie się związane z indywidualnym wyjściem na wprost grupy, ale w bezpiecznym środowisku.
-
Rozwijanie kreatywności i ekspresji - poprzez elementy improwizacji podczas zajęć, prowadzący skupia się także na pracy w grupach, rozwijając nie tylko ich kreatywność ale także kompetencje społeczne
-
poprawa kondycji fizycznej - ale skupiona na zdrowym i świadomym rozwoju dziecka. Podczas zajęć dzieci świadomie będą uczestniczyły podczas zabaw i ćwiczeń poznając cel ćwiczeń oraz co i jak pracuje podczas ich wykonywania.Dzięki temu zwiększa sie ich świadomość, poznają siebie, lepiej i dokładniej wykonują ćwiczenia a co za tym idzie mają większą pewność siebie i większą motywację do dalszej pracy i rozwoju.
Informacje dotyczące dostępności:
Najbliższe przystanki komunikacji miejskiej: tramwajowy o nazwie Teatr Ludowy, autobusowe o nazwach Teatr Ludowy oraz Żeromskiego.
Przed wejściem głównym do budynku znajduje się ogólnodostępny parking. W najbliższym sąsiedztwie budynku brak miejsca parkingowego dla pojazdów osób z niepełnosprawnościami.
Wejście główne dostępne bezpośrednio z poziomu chodnika, drzwi o odpowiedniej szerokości do przejazdu wózkiem, brak stopni, niewysoki próg.
Mała sala: znajduje się na poziomie -1. W budynku nie ma windy. Na poziom prowadzi pochylnia w dół, o dość dużym nachyleniu biegu. Samodzielne pokonanie jej, może być problematyczne dla większości osób poruszających się na wózkach. Drzwi do sali mają odpowiednią szerokość do przejazdu wózkiem, brak stopni i progu.