Regulamin korzystania z platformy znajduje się na mojeekino.pl

Płatności za dostęp do filmu można dokonać:
– blikiem,
– w drodze przelewu z konta bankowego za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek bankowy, z którego dokonywana jest płatność, za pośrednictwem Operatora Płatności.

W przypadku problemów technicznych lub reklamacji – prosimy o kontakt na mojeekino@gmail.com

Zgłaszając reklamację należy podać:
– dane Konta (adres email), którego zgłoszenie dotyczy,
– dane kontaktowe (nr telefonu lub adres email),
– oznaczenie zakupu filmu (w formie np. kodu dostępu, numeru transakcji),
– dokładnie opisać przedmiot reklamacji.

Aby odstąpić od umowy zakupu dostępu do Filmu zawartej na odległość należy wysłać oświadczenie elektronicznie na adres pomoc@mojeekino.pl lub pocztą na adres Operatora.

Aktualności

Komentarze są wyłączone.